Povești din comunitatea Hashimoto România: „Am fost cobai timp de zece ani de zile”

Povestea doamnei Dana este una specială, presărată pe alocuri cu elemente de supranatural, de influență pur românească. Doamna Dana face parte din marea comunitate Hashimoto România, iar la cei 53 de ani ai săi încă dă dovadă de multă energie.
Chiar dacă a trecut prin experiențe care pe alții poate i-ar fi doborât, pe ea au motivat-o să găsească soluții pentru recuperarea propriei sănătăți. Se declară „o învingătoare”, „un model”, de aceea ține foarte mult să-și facă povestea auzită. Și nu oricum, ci printr-un „bombardament” de cuvinte și fraze înșirate cu patos, a cărei parcurgere a fost o adevărată provocare pentru mine. În sensul să reușesc să pun totul cap la cap, într-o narațiune fluidă. 

Momentan lucrez ca și îngrijitor clădiri; sunt o fire sociabilă, veselă, amabilă, dornică de a cunoaște și de a ști cât mai multe despre sănătate, dar și să ajut cât mai multă lume. Problemele mele au început prin 2010, când mă confruntam cu o stare generală de rău, Aveam palpitații, extrasistole, înțepături în zona inimii. Am făcut investigații peste investigații, cardiologic nu a ieșit nimic. Pentru prima data mi-am analizat și tiroida – tsh-ul, care atunci era 6,2. Celelalte erau în parametrii normali, dar mi s-a sugerat să încep tratamentul cu eutirox. Am refuzat. 

Au trecut încă 2 ani, când la o emoție mai puternică s-a declanșat ceva ciudat, cu stări de rău și oboseală. Am mers la endocrinolog, m-a palpat, a zis că nu am nimic, mi-a sugerat să merg la psihiatru. De-acolo eram trimisă înapoi la endo. Într-un final am decis să-mi repet singură analiza (cu plată), tsh-ul era 10. Am mers cu rezultatul la endocrinolog, am acceptat eutirox-ul, plus aspacardin. Dar tot nu eram bine. Am schimbat medicul. Însă nicicum nu ajungeam la un tsh normal. L-am schimbat și pe acesta. 

Următorul endocrinolog mi-a sugerat să testez Vitamina D. A ieșit sub normal, am luat suplimente, s-a restabilit. Mi-a mai recomandat: distonoplant, seleniu, zinc, crom, fiind și primul care a menționat de Hasimoto. Doar că nu prea am înțeles mare lucru despre ce era vorba, pentru că oricum nu știam ce este tiroidita autoimună la vremea aceea. Dar nici medicul nu mi-a explicat. 

Cu toate suplimentele, tot nu reușeam să am o stare bună, așa că medicul mi-a tot modificat doza de hormoni, când mai mult - când mai puțin. Am ajuns la 2,5. Atunci a crescut doza la 100 și nu mai puteam controla nimic. Nu am mai putut continua pentru că am început să fac tensiune mare, care nu se reechilibra cu nimic.

Între timp mi-a fost diagnosticată și o hepatită B. Mi s-au mai pus și alte diagnostice ca: angină vasospastică, ginecologic - arsuri, inflamații, mi s-a spus că trebuie să fac histerctomie. Am mers la oncolog - biopsie, la gastroenterolog - pentru balonări inflamații, dureri, endoscopii; chiar și colonoscopii am făcut, dar au ieșit ok. Pentru celelalte probleme am primit tratamente peste tratamente. Anul trecut, când au apărut problemele cu tensiunea, un endocrinolog mi-a spus că aș avea și tensiune arterială, deci ceva pentru care trebuie tratament continuu. Doar că eu aveam arsuri în cap și nimeni nu mă credea. Nu eram luată în serios. La urgențe mă ironizau, încercând să-mi spună că de fapt sunt migrene pe fond psihic. Am ajuns să stau cu gheață pe cap. Mi se părea incredibil că nimeni nu mă ajută.

Într-o zi mi-am zis că trebuie să fac ceva cu viața mea. În decembrie 2018, aveam doar stări de rău, nu eram în stare de nimic, nu mi-a trebuit nici Crăciun, nici Revelion. Până la urmă am ajuns la o nutriționistă foarte bună, care folosește și aparat de biorezonanță. La prima consultație mi-a arătat o pată roșie pe aură și una mai violet, care venea cumva spre aură. Știu că poate suna ciudat ce zic eu, dar nutriționista mi-a spus că eram un caz unic pentru ea, nu mai văzuse niciodată așa ceva și nu știa despre ce era vorba. Mi-a promis că va investiga și va reveni. Între timp mi-a schimbat drastic dieta, am făcut deparazitare, detoxifiere cu suplimente alimentare, sucuri din: spanac, apio, pătrunjel, sfeclă, morcov, măr băute dimineața, pe stomacul gol. Iar starea mea s-a îmbunătățit cu 50%. În 3 luni de zile am fost repusă pe linia de plutire!



Dieta recomandată de nutriționistă nu a fost protocolul autoimun. (De AIP am auzit doar pe grupul de Facebook). Dar am eliminat complet glutenul, lactatele, zahărul – în urmă cu un an de zile, iar asta m-a ajutat foarte mult. Am scăpat și de colesterol. Mărturisesc că mi-a fost greu cu noul stil de viață…, cumpărături speciale, mereu trebuia să-mi fac sucuri, să gătesc, plus serviciul și un soț cu alimentație normală. Nu am fost susținută, familia nu prea înțelegea ce aveam, așa că nu s-a implicat cu nimic. Dar nici nu am lăsat să mi se schimbe viața socială. Am continuat să zâmbesc cu tot răul pe care-l simțeam. 


După un timp, nutriționista m-a informat în legătură cu ceea ce văzuse la mine și mi-a comunicat că ar fi vorba de o formă de energie malefică, care se ținea cumva de corpul meu. Așa că l-am căutat pe părintele ISAIA , din Negrești, județul Constanța. El mi-a spus: „ai făcătură cu mercur și altele”. A „văzut” și de unde mi se trăgea, oricum și eu am bănuit aceeași persoană. Însă niciodată nu mi-ar fi trecut prin minte așa ceva! Părintele mi-a dat să citesc Acatistul și Paraclisul Sfântului Gherasim Kefalonitul din Grecia. Am plâns în hohote în timpul rugăciunii, simțeam cum mă arde, parcă ceva vroia să iasă prin spate…, am țipat de durere, dar am continuat rugăciunea. Într-o noapte am simțit cum iese arsura de sub braț, am căutat prin pat, dar n-am găsit nimic. Nu exagerez cu nimic, nu sunt nebună, vă spun exact ce mi s-a întâmplat! 
Se poate observa clar pata mov, în stânga

După tratament (& rugăciuni), pata a dispărut și aura este mult mai curată

Mi-am făcut și analiza pentru metale grele, la Sinevo, m-a costat 109 lei. Rezultatul a arătat că aveam 3,2 μg/L mercur în sânge, în situația în care maxima admisă este sub 1 μg/L. Iar asta după ce tocmai trecusem printr-o cură de detox! Nutriționista mi-a recomandat tratament cu argilă, zeolit, chlorela, a menționat și că ar fi bine să scap de plombele din amalgam, dar costurile stomatologice mă depășeau. Am fost și la toxicolog, la spital, iar acesta mi-a prescris o medicație destul de scumpă. Am făcut 2 cure, dar nu am fost mulțumită de rezultat, în sensul că nu scădea valoarea din analiză, așa că am ales să continui doar cu ce mi-a recomandat nutriționista, plus hepatotprotectoarele. 

Îmbunătățirile au început să apară cam la un an de tratament, făcut prin rotație, cu cele menționate mai sus. La ultima analiză (în urmă cu 2 luni) aveam 1,2 μg/L mercurul. Acum aștept ultima analiză, ce probabil o voi primi prin 27, sunt curioasă la cât am ajuns. Mai am ușoare stări de amețeală, arsură, însă doar ocazional. Pot să mărturisesc că, după toate prin câte am trecut, acum sunt foarte bine . Viața mea s-a schimbat complet și din punct de vedere mental. Știu ce vreau, ce pot și ce nu, am dorința de a ajuta oameni, vreau să le dau sugestii din experiența mea; îmi doresc sănătate mai mult decât o haină bună! Chiar am ascultat un călugăr care vorbea despre simplitatea trăită de ei la mănăstire, în chilie, despre simplitatea hranei pe care o consumă..., m-a impresionat foarte tare. 

Nu mai merg la medic, mă tratez singură, mă monitorizez prin analize. Majoritatea analizelor (vit D, tsh, mercur, plumb, seleniu, potasiu, ft3, ft4, anticorpi anti-TPO, anticorpi anti-TG) le-am plătit eu, iar cu trimitere de la medicul de familie - doar 2 din ele. Din păcate, nici un medic nu acceptă ideea de dietă sau să testeze altceva. Am văzut și pe grup câte analize ar trebui să se facă pentru tiroidă. Mie un medic mi-a zis că se simte depășit de starea mea și să iau eutirox-ul după cum simt eu mai bine. Dar nu mai iau eutirox, doar tiroidă de bovină, plus sânziene, argilă, chlorella și hepatoprotectoare. 

Păstrez dosare întregi cu diagnostice la care le-am spus adio! Starea mea este foarte bună, am scăpat de tensiune, de arsurile din cap, de pulsul mărit, de palpitații, de balonări, inflamații, dureri articulare etc. Zece ani am fost cobai: biopsii, RMN, CT ..., multe analize și investigații! Am refuzat histerectomia totală. Dar, după cum am mai spus, dieta face aproape totul. Eu am 1,63 înălțime, aveam 54 kg. Cu dieta am ajuns la 46 de kilograme. Acum, cu aceeași dietă, am mai pus 1kg. 

În familia mea mai am două nepoate (dinspre verișoare) care fac tratament cu eutirox, uneia dintre ele fiindu-i de asemenea descoperit mercur în organism. Un alt verișor are tumoră pe hipofiză, o verișoară hipertiroidie, iar fetei mele i s-a descoperit de curând tsh-ul 10. Ia și ea eutirox. Deci avem clar o problemă de familie/genetică. Însă, deocamdată, doar eu am ținut dietă și am făcut detoxificarea.

Personal aș sugera tuturor ca prima dată să-și facă testarea pentru metale grele: mercur, plumb, cupru etc, deoarece cred că anticorpii măriți luptă să țină toxina pe loc, așa cum există și anticorpi care luptă cu virusul hepatic B. În cazul meu însă, eu cred că și acolo este vorba tot de mercur, cu care mă voi lupta până o să-l elimin. Voi căuta toate metodele naturiste și sunt convinsă că voi reuși! Oricum, recomand cu toată încrederea și eliminarea glutenului, a lactatelor, zahărului, iar carne - cât mai puțină. Dieta vă ajută, plus detoxificarea (chelarea de metale grele).

Comentarii

  1. Cred in tot ce a spus doamna, mai ales in ceea ce spune despre entitatea negativa, despre intoxicarea cu mercur. Orice boala, cat de mica insemna mai intai existenta unei entitati mai mult sau mai putin malefice atrasa de noi prin ganduri, sentimente, judecati. O felicit ca a avut curajul sa nu renunte, sa nu se rezume doar la medicina alopata. Va doresc multa pace, ganduri bune ca-ci asa vine si sanatatea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu